Afla, din randurile de mai jos, ce presupune organizarea corecta a biroului si care sunt accesoriile de care te poti folosi zilnic, pentru imbunatatirea productivitatii.
Cum pastram un birou ordonat si curat?
Pentru a pastra un birou ordonat si curat, este recomandat sa-ti achizitionezi cateva produse de birotica si papetarie, special concepute pentru organizare. Cu toate acestea, va fi nevoie sa pui la loc fiecare obiect dupa ce l-ai folosit si sa ai mereu un loc pregatit pentru fiecare lucru.
Astfel, incepe procesul de curatare a biroului prin indepartarea tuturor obiectelor care nu-ti mai sunt de folos si care ocupa spatiul, obicei de la care nu trebuie sa te abati niciodata. In plus, cantareste cu atentie necesitatea fiecarei achizitii pe care o faci pentru birou, deoarece risti sa cumperi obiecte pe care nu le vei folosi si care nu vor aduce niciun beneficiu spatiului pe care il ai la dispozitie.
Cu cat biroul este mai curat, cu atat vei reusi sa te concentrezi mai bine la ceea ce ai de facut. Vei avea la indemana lucrurile de care ai nevoie si nu vei mai pierde timp pretios cautand acte sau facturi.
Care sunt accesoriile care nu trebuie sa lipseasca de pe birou?
Pe biroul de lucru nu trebuie sa se afle decat obiectele cu adevarat importante, care te ajuta zi de zi. Totodata, un birou curat include si spatiile de depozitare, de care te poti folosi de fiecare data cand simti ca nu gasesti lucrurile de care ai nevoie.
Te poti baza pe mape, dosare, tavi de organizare sau bibliorafturi, insa totul depinde de tipul de job si de obiectele de care ai nevoie in mod curent. Primul lucru care nu trebuie sa-ti lipseasca de pe birou este laptopul sau calculatorul, dar foarte importante sunt si agenda si post-it-urile, pentru a-ti nota detaliile pe care nu vrei sa le uiti. Obiectele pe care le folosesti mai rar pot fi depozitate intr-un rollbox sau intr-un sertar, pentru a nu aglomera inutil biroul.
Organizarea documentelor importante
Organizarea documentelor te va ajuta sa gasesti obiectele de care ai nevoie la timp, de aceea trebuie sa iei in calcul si accesoriile esentiale, care sa te ajute in acest demers. Poti achizitiona dosare cu sina sau folii din plastic, pe care le poti folosi pentru a organiza contractele, actele importante sau facturile.
Spatiile de depozitare te pot ajuta sa pozitionezi bibliorafturile si sunt ideale pentru un spatiu de lucru bine organizat. Nu omite sa cumperi si un perforator, un capsator si cateva agrafe de birou, astfel incat documentele importante sa fie capsate si asezate la locul lor.
Produsele special concepute pentru arhivarea documentelor
Organizarea eficienta presupune folosirea unor produse special concepute pentru arhivare, precum cutiile pentru arhivare, separatoarele, mapele si servietele din plastic, etichetele pentru bibliorafturi sau dosarele din carton. De asemenea, poti folosi si un clipboard de la Profiart, pe care sa iti asezi biletele, notitele sau task-urile pe care trebuie sa le realizezi. Pentru a adauga o nota mai personala spatiului de lucru, adauga si cateva suveniruri pe care le indragesti sau fotografii cu familia si prietenii.
Foloseste aceste sfaturi si organizeaza-ti un birou ideal, curat si organizat, care sa asigure productivitatea de care ai nevoie in fiecare zi.
Sursa foto: pexels.com
Advertorial