Sa intram direct in subiect.
Da mai putine clickuri pe anunturile de tip reclama, indiferent ca dai pe anuntul unei singure companii sau mai multora. Pentru ca in prezent promovarea pe Google este foarte scumpa iar fiecare click costa zeci de lei (fara exagerare), de fiecare cand dai click pe un anunt publicitar costul acelui click (sau clickurilor in cazul in care dai mai multe) va intra in pretul serviciului ce urmeaza a-ti fi prestat. O sa te intrebi, dar daca nu sun, nu apelez la acel profesionist, cum se mai transfera costul la mine? Nu se va transfera la tine, cel putin nu direct. Se va transfera la urmatorul client, indiferent care va fi acela. Dar acelasi lucru il patesti si tu cand ceilalti oameni care au nevoie de instalatori dau cate 3-5 clickuri pe doua sau mai multe anunturi, nu sunt atenti unde dau click etc.
Sfatul de mai sus ni se aplica tuturor. Vrem servicii mai bune cu preturi mai bune? Atunci sa fim mai responsabili si sa transferam cat mai putini bani din pretul serviciilor catre Google. Practic, cum faci acest lucru? Dai click pe cat mai putine anunturi, faci o selectie mai atenta, poti chiar scrie adresa anuntului direct in bara de adresa (URL).
Foloseste-ti intuitia. Daca ceva pare in neregula si crezi ca ceea ce observi nu este un semn bun atunci macar da telefon si intreaba. Nu te multumi cu jumatati de raspunsuri sau tergiversari.
Cand cauti, fii mai atent si citeste cu atentie ceea ce spun sau promit firmele in cauza. Asta iti va permite sa dai mai putine clickuri si sa faci alegeri mai bune. In loc sa alegi 7 anunturi vei alege numai 2-3 iar acele 2-3 vor fi din start mai bune. Paradoxal, economisesti si timp.
Pentru mai multe sfaturi si o continuare a acestui articol poti vedea restul informatiilor pe site-ul Venti Instal
O zi buna!
Sursa foto: venti-instal.ro
Advertorial