Amenajarea casei

#organizare birou #amenajare birou #birou #amenajare birou acasa #sfaturi amenajare birou

Lucrezi de acasa? 5 idei geniale de a organiza biroul

Locurile de munca au evoluat destul de mult in ultimii ani, multe persoane avand posibilitatea in prezent de a lucra din confortul propriei locuinte. In cazul in care te numeri printre persoanele care lucreaza de acasa este esential sa iti creezi un spatiu in care sa te simti in largul tau, sa te simti focusat asupra problemelor pe care le ai de rezolvat, dar care, in acelasi timp, sa-ti ofere intimitate. Iata cinci idei de a-ti organiza biroul acasa, din care sa te inspiri!

1. Aplica regula „Unul inauntru, unul afara”

Sursa foto: unsplash.com

Cel mai important aspect de care trebuie sa tii cont este acela de a iti asigura un spatiu de lucru ordonat. Iar acest lucru nu va fi posibil atata timp cat vei depozita numeroase accesorii, hartii sau agende de care poate nici nu mai ai nevoie.

Ai investit intr-o noua lampa de birou? Indeparteaz-o pe cea veche. Ai achizitionat noi pixuri si stilouri? Arunca-le pe cele vechi. Evita sa pastrezi lucruri doar pe premisa ca poate le vei mai folosi in viitor.

2. Alege un perete Pegboard

Sursa foto: goodhousekeeping.com

Peretele Pegboard este de fapt un panou revolutionar usor de adaptat nevoilor tale si care te ajuta sa iti organizezi mai usor lucrurile necesare. Acesta poate fi din otel sau lemn si include mai multe spatii in care poti fixa rafturi sau cosulete de depozitare sau poti atarna diverse obiecte.

Un perete Pegboard nu numai ca este foarte util, dar va oferi si un aspect deosebit biroului tau.

3. Aranjeaza o zona centrala

Sursa foto: thespruce.com

O zona centrala poate fi locul in care sa tii principalele dispozitive, echipamente si accesorii care sa te ajute sa fii cat mai organizat. Aceasta poate include o imprimanta, un fax un calendar si un panou pe care sa notezi task-urile pe care le ai de indeplinit.

Aceasta zona poate fi amplasata pe o masuta separata de cea pe care lucrezi si pe care iti tii calculatorul sau laptopul. In acest mod, intregul birou va parea mai curat, organizat si chiar mai elegant si placut.

4. Asigura o iluminare corecta

Sursa foto: unsplash.com

Nimic nu te poate obosi mai tare decat lipsa unei iluminari corecte. Chiar daca ai biroul intr-o camera in care patrund razele soarelui, cu siguranta exista cazuri in care trebuie sa lucrezi chiar si atunci cand se lasa noaptea. Iar achizitionarea unei lampi este cea mai buna recomandare.

Pentru o buna organizare a biroului, evita insa sa utilizezi o lampa pe care sa o tii pe birou. Alege una mai inalta pe care sa o poti amplasa langa birou si a carei lumina sa o directionezi catre spatiul de lucru.

5. Creeaza un colt de inspiratie

Sursa foto: thespruce.com

Indiferent de job-ul pe care il ai este necesar sa ai in permanenta un plus de inspiratie si motivatie. Acest colt poate fi amenajat chiar pe peretele din fata calculatorului sau zonei in care lucrezi.

Pastreaza anumite pagini inspirationale din reviste sau carti, poze inedite din vacantele in care ai fost sau in care iti doresti sa ajungi sau chiar copii ale unor lucrari pe care le-ai realizat si de care te simti mandru. Orice te poate motiva in a lucra cu mai mult spor.

Sursa foto principala: unsplash.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din amenajarea-casei

Pentru specialisti

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului