Amenajarea casei

#organizare birou #amenajare birou #eficienta #productivitate

Cum sa-ti organizezi biroul pentru a fi mai eficient

Stiai ca productivitatea este data si de modul in care-ti organizezi biroul? Un birou dezordonat, supraaglomerat duce la o scadere drastica a productivitatii. Fie ca lucrezi de acasa sau ca urmeaza sa te intorci la birou, este foarte important sa arunci o privire asupra modului in care arata spatiul tau de lucru.

 

Daca lucrezi de acasa este mai simplu sa iti creezi spatii de depozitare si sa-ti organizezi biroul eficient. In schimb, la birou, de cele mai multe ori, trebuie sa te descurci cu ceea ce ai. Insa chiar si asa exista cateva reguli de aur pe care sa le aplici pentru a avea un birou mai organizat.

De ce ai cu adevarat nevoie?

Primul pas este sa revizuiesti toate obiectele, dosarele si accesoriile pe care la ai pe birou. Primul pas este sa incepi cu actele si dosarele. Organizeaza-le eficient si, daca ai posibilitatea depositeaza-le pe un raft sau intr-un sertar, unde sa ai acces cu usurinta la ele, fara a-ti aglomera inutil biroul, in restul timpului. Treci apoi la restul obiectelor de pe birou. Accesoriile si obiectele decorative pot supraaglomera spatiu. Pastreaza-le doar pe cele care iti dau o stare de bine cand le privesti. Este ideal ca pe un birou sa nu existe mai mult de o rama foto, un obiect decorativ si un suport pentru ustensilele de scris. Dupa ce eliberezi biroul, in spatiul ramas gol poti adauga  o planta care sa te binedispuna si sa iti dea pofta de viata.

Asaza accesoriile intr-o parte a biroului, nu in mjloc

O alta regula de aur este sa pui accesoriile la marginea biroului. Pe orice birou exista o lampa, un suport pentru ustensile de scris, o agenda, un laptop, si uneori cate un obiect decorativ, o rama fosto si o planta, in functie de spatiul disponibil si de preferintele fiecarei persoane. Asaza lampa in coltul din stanga al biroului. In mijloc trebuie sa stea laptopul. In partea greapta asaza ustensilele de scris, agenda si giveciul cu flori. Rama foto o poti aseza fie in fata ghiveciului fie langa lampa, daca spatiul iti permite.

Foloseste organizatoare pentru sertare

Ti s-a intamplat adesea sa faci curat in sertar, iar dupa doua, trei zile totul sa fie din nou un haos? Organizatoarele pentru sertare sunt ideale pentru a evita aceasta dezordine. In acest fel vei gasi obiectele dorite cu usurinta si iti va fi si mai usor sa asezi ustensilele folosite in locul din care le-ai luat.

Foloseste o lampa de podea

Daca ai un birou mic, si ai norocul sa lucrezi de acasa sau iti poti amenaja biroul dupa pofta inimii, atunci alege o lampa de podea. Atfel vei avea mai mult spatiu pe birou si te vei putea simti mult mai bine in mediul de lucru creat.

Sursa foto: goodhousekeeping.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din amenajarea-casei

Pentru specialisti

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Claudiu Iordache: Cum sa oferi un cadou inspirat?

Expertul Acasa.ro, Claudiu Iordache

Pune o intrebare

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului