Amenajarea casei

#casa #organizatoare # sisteme depozitare #organizatoare casa # sisteme depozitare casa

Organizatoare si sisteme de depozitare pentru spatiile de lucru

Spatiul de lucru din casa poate fi aglomerat cu multe obiecte marunte, dar necesare. Pentru ca acestea sa nu creeze haos in camera sau spatiul amenajat ca birou, este bine sa folosesti organizatoare speciale si sisteme de depozitare specifice spatiilor de lucru.

Biroul, un mobilier functional

Cumpara sau fa un birou pe comanda care sa se incadreze perfect in spatiul ales pentru aceasta piesa de mobilier. In acest fel vei folosi spatiul la maxim. Alege un model care are suport pentru unitatea centrala si cel putin un sertar pentru depozitare. Daca alegi un blat in locul unui birou obisnuit, poti atasa o polita culisabila pentru tastatura. Cu acest accesoriu simplu eliberezi spatiul de pe blat.

Ai in vedere si rafturi laterale sau suspendate pe perete pentru aparatura, carti, agende etc. Daca folosesti fax, imprimanta, telefon sau scanner, astfel de rafturi iti vor fi foarte utile.

Organizeaza cablurile

Foloseste colectoare de cabluri pentru a preveni incurcarea firelor si pentru a asigura ordinea si un aspect curat si ordonat. Poti utiliza, de exemplu, un tub orizontal in care se colecteaza cablurile electrice, astfel incat spatiul de lucru sa fie eliberat.

Dulapurile, sisteme eficiente de depozitare

In spatiul de lucru, unele dintre cele mai eficiente sisteme de depozitare sunt rafturile de perete, dulapurile de arhivare, bibliotecile sau corpurile de podea, cu sertare.

Poti face mobilierul pe comanda, in functie de nevoile tale personale. Dulapurile si corpurile de mobilier este bine sa aiba usi si sertare pentru a ascunde dosarele, hartiile, dvd-urile si toate maruntisurile din spatiul biroului.

Daca folosesti rafturi deschise, umple-le cu suporturi pentru dosare. In acest fel vei organiza lucrurile si vei obtine un look curat si ingrijit. O alta modalitate de a folosi rafturile deschise este sa cumperi cutii de depozitare. Acestea au atat un rol estetic, cat si functional. Cutiile pot avea si loc pentru eticheta, pentru o sortare cat mai eficienta a lucrurilor.

Utilizeaza spatiul pe verticala pentru dulapuri, rafturi sau etajere suspendate. Acestea pot sustine DVD-uri, dosare, acte, obiecte de papetarie sau orice alte lucruri necesare. Opteaza pentru rafturile compartimentate in sectiuni, pentru a permite o mai buna gestionare a lucrurilor.

Organizatoare pentru sertare

Foloseste organizatoare pentru sertare, din plastic sau material textil. Acestea sunt ideale pentru agrafe, pioneze, pixuri si obiecte mici. Daca faci mobila pe comanda, alege organizatoare compartimentate in functie de dimensiunile dorite, pentru a umple tot sertarul.

Cumpara un cos de gunoi pentru birou

Orice birou trebuie sa dispuna de un cos de gunoi pentru resturi. Gaseste un loc in apropiere de scaunul biroului si opteaza pentru un cos special pentru birou, estetic si functional. Unele produse de acest fel de pe piata sunt realizate din materiale reciclabile. Pentru a folosi spatiul la maxim, cumpara un cos de gunoi pentru colt. Forma acestuia este conceputa pentru a incapea intr-un colt al incaperii unde nu ai niciun alt lucru de pus.

Foto: goodhousekeeping.com

 

  •   2012-08-08
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Elisa Costache

Vezi toate articolele

Articole din amenajarea-casei

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Nicoleta Simion:  Identificarea cainilor cu stapan implica riscuri pentru animale?

Expertul Acasa.ro, dr Nicoleta Simion, medic veterinar

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului