Peste 20 de procente din vanzarile retelei Lem's au fost generate de produse de tapiterie, fie ele canapele, paturi, scaune sau coltare. Anul trecut in reteaua de magazine Lem's au fost vandute peste 5.000 de paturi tapitate si peste 17.000 de canapele.
”Ponderea semnificativa pe care o au vanzarile produselor de tapiterie se datoreaza, pe langa dezvoltarea acestui sector in cadrul companiei, faptului ca o canapea trebuie inlocuita mai des decat alte categorii de obiecte de mobilier. O canapea este folosita mai intens, prin urmare gradul de uzura este mai ridicat”, declara Alexandru Rizea, proprietar Lemet.
Peste 250 de noi decoruri si texturi de materiale
Compania a inceput dezvoltarea sectorului de produse tapitate in 2010. Investitiile constante in aceasta zona de produse au fost demarate incepand cu anul 2010. Pana in prezent, investitia totala s-a ridicat la aproximativ 1 milion de euro. in acest an vor urma noi investitii in echipamente si materiale, cu scopul de a mari numarul de produse si a diversifica gamele de canapele, paturi, coltare si scaune.
”Segmentul tapiteriilor este destul de dinamic si este important sa dezvoltam continuu noi produse, sa avem o gama cat mai variata. Luna aceasta lansam peste 250 de decoruri si noi texturi de materiale in cadrul programului "Lem's Sofa Collection". Strategia noastra este sa acoperim o categorie larga de nevoi si preferinte, astfel produsele de tapiterie din magazinele Lem's se inscriu intr-o gama de pret care variaza de la accesibil la premium. Producem canapele modulare adaptabile oricarui spatiu, care pot fi cumparate cu preturi incepand de la 1000 de lei, pana la patul Bourbon, un produs ce poate fi customizat cu plus sau piele sidef cu cristale”, declara Alexandru Rizea.
Aproximativ 10 procente din produsele tapitate, cat si mobila corp sunt achizitionate de catre clientii Lem's prin carduri de cumparaturi in 6 sau 10 rate fara dobanda. Magazinele de mobila ale fabricii Lemet opereaza sub brandul LEM’S si sunt amenajate la acelasi standard calitativ in toate judetele tarii.
Piata de mobila s-a situat anul trecut la aproximativ 3,34 mld. lei, la acelasi nivel cu 2012.
Despre Lemet
Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine LEM’S pentru desfacerea produselor sale. in prezent reteaua LEM’S are cea mai mare acoperire la nivel national, peste 66.000 mp de retail amenajati in toate judetele tarii la acelasi standard. Atat in fabrica Lemet cat si in reteaua LEM’S activeaza peste 1.350 de angajati.
Fabrica Lemet din Campina a fost infiintata in 1991, in prezent halele de productie acoperind o suprafata de peste 35.000 mp. Capacitatea actuala anuala de prelucrare a fabricii de mobila Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri prelucrate tip PAL. Liniile de productie sunt complet automatizate, bazandu-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.
Advertorial